Welkom

vrijdag 22 augustus 2014

Challenge 4


Hallo Allemaal,

Tussen de drukte door van de Knotsgekke Kaartendagen toch nog even de volgende Challenge plaatsen.
Thema: Winter
We hebben de laatste tijd schitterende nieuwe vellen uitgebracht en je kunt niet vroeg genoeg beginnen met Winter/Kerst kaarten maken.
Laat je wederom inspireren door deze foto en laat ons je kaart zien via onderstaande link!


Ook als je Facebook hebt of op het HJ actief bent kun je meedoen.
Je plaatst daar de kaart en kopieert de link van de kaart in Inlinkz.

Let op; minimale deelname is 15 kaarten!

Ik wens iedereen weer veel succes!

Hartelijke groet,
Gerda van Gerda's Hobbyshop



5 opmerkingen:

  1. Hartstikke leuk Gerda! we gaan weer eens brainstormen....
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke Challenge. Mooi in deze kleuren. Als ik de tijd heb, ga ik proberen om weer mee te doen.

    Fijn weekend.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke challenge,ik heb mijn kaart erbij gezet.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Gerda,
    Ik ben ook met een kaartje bezig maar zag dat er nog heel weinig inzendingen zijn!! Is het misschien een idee om een aparte gadget te maken in je side bar met de lopende challenge. Alle kaarten die je plaats op je blog van de dames zijn prachtig, maar ik moest heel lang terug scrollen voor ik de challenge tegen kwam! Ik denk dat het de challenge ten goede komt! Fijne dag verder..
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb net mijn 2e kaart gepost. Ik kan eigenlijk nergens terug vinden, met hoeveel kaarten je mee mag doen! Ik vond deze ook zo'n lieverdje, dat ik het niet kon laten om hem te posten bij jullie.

    Fijn weekend.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen