Welkom

maandag 19 mei 2014

Challenge 1

Dit bericht blijft bovenaan staat tot 19 mei 2014
 

Goedemiddag Allemaal,

Wij willen starten met iets nieuws...

We beginnen met een Challenge!!!
Eén keer per maand houden we deze Challenge en iedere maand is er weer een ander onderwerp.
Wel is de voorwaarde dat men één van onze schitterende plaatjes gebruikt van onze eigen Vintage vellen.
Iedere maand stellen we een prijs ter beschikking t.w.v. van 15,-, een kadobon in te leveren in onze winkel of webwinkel!

Enkele regels:
  • Challenge is 1x per maand
  • Men mag meedoen met max. 2 kaarten/projecten
  • Alleen gebruik van onze Vintagevellen is toegestaan, mits anders vermeldt
  • Minimale deelname per maand is 15 kaarten, anders wordt er geen prijs uitgereikt
  • Medewerkers van Gerda's Hobbyshop mogen hun bijdrage leveren, maar zijn uitgesloten van het winnen van de prijs.

Deze eerste Challenge start 21-04 en eindigt op 19-05-2014.

Opdracht: Alles kan en alles mag, maar........laat je inspireren door deze foto:
(hoe kan het anders....paars!)
We wensen iedereen heel veel succes en hopen dat er met veel enthousiasme wordt meegedaan!

Door op onderstaande link te klikken kun je meedoen en de foto van jouw kaart/project toevoegen zodat iedereen deze kan bewonderen!

Fijne dag verder!

Hartelijke groet,

Gerda van Gerda's Hobbyshop




14 opmerkingen:

  1. Wat leuk, dat jullie en Challenge houden op het blog. Als ik de tijd heb, dan doe ik zeker mee. Het is namelijk ook nog mijn lievelingskleur voor kaarten.

    Nog een fijne 2e paasdag.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Gerda,
    Leuk idee, ik ga op zoek naar mooi papier en een plaatje, dat zal geen moeite kosten..succes..groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk Gerda om een challenge te houden met de geweldige mooie vintagevellen. Het zal vast in de smaak vallen.
    Liefs Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk idee. En inderdaad wat nieuws voor deze blog. Ik ga zeker mijn best doen om op een vrij moment een kaartje te maken voor deze challenge.

    Groetjes Eline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat enorm leuk Gerda dat je ga beginnen met een challenge bog, en je vintage vellen zijn zo mooi, dus je zal vast wel een keer iets voorbij zien komen...succes met je nieuwe blog!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha, dat is een goed idee!! :-)
    Kunnen we weer aan de knutsel! Ben benieuwd wat er allemaal voor moois voorbij zal komen!
    Groetjes,

    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke challenge! Ik ga zeker meedoen hoor!
    En vintage vellen van Gerda heb ik genoeg dus dat komt wel goed, liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke challenge, ik ga zeker mee doen.
    Zal me even wat leuks laten invallen...
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk Gerda, mijn blogpauze is bijna voorbij, t.z.t. ga ik meedoen met jou leuke challenge, ik heb er zin in, groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Gerda" wat leuk. Dat je dat gaat doen. Groeten Trijntje.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Gerda, wat leuk dat je challenge ga doen. Ik heb best veel vintage knipvellen van jou. Zijn prachtig, maar nooit genoeg! Hihi. Dus ik ga zeker mee doen hoor met deze leuke challenge. Prachtige kleuren inspiratie foto.
    Leuk! Volgen deed ik al.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geweldig leuk idee Gerda! Ik werk veel met jou plaatjes dus dat moet vast wel gaan lukken! Ik zal mijn grijze hersencellen in het weekend eens even laten kraken en wie weet wat er uit rolt... Succes en ik hoop dat er veel mee gaan doen!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hoi Gerda
    wat leuk om ook een eigen challenge blog te beginnen en vintage vellen heb ik genoeg van je , dus dat gaat lukken.
    groetjes van An

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Gerda en team. IK heb zojuist het kaartje van mijn moeder Martje geplaatst. Leuk de kleuren uitdaging wij zijn benieuwd naar jullie reactie. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen